Monday 24 October 2011

kesianya kat dya..

assalamualaikum...
 ari aku dpat cita yg mr.macho exciden,,terkejut aku bla dengar cam 2.. memang la di antra kmi dah x dak pa tpi. ... aku x napa aku sedih..pas 2 blik kolah aku tnya dya betul ka dya exciden pas 2 dya blak ya dya kta mak dya ptah bahu n dya just luka kat lutut...aku  dya kta kay aku kot dya kata aku dya rimas ka apa ka??ah x ksah la asal kan dya bhagia...bru2 ni aku tengak fb makwe dya aku jeles sangat.. mulut kta aku dah lupa dya tpi hati entah la....????!!!!!!!!apa aku nak buat??????????!!!!!!!!! bila pikir2 blik x dak hal kan law aku nak kwn gan dya,..tpi wat msa skarang aku x maw gngu dya...aku arap2 dya cepat sembuh,,mak dya juga semoga cepat sembuh..amin..ok lah aku dah gntuk ni..esk2 law ada cita best aku kongsi lagi kat blog aku....wsalam

No comments:

Post a Comment