Sunday 30 October 2011

boringnya....:|


assalamualaikum...
   boringnya mlm ni..dah kak aku x dak dya g wat kem,,law gan adk aku asyik gaduh ja...nak online fb pon,,rmai kwn2 aku tngal kat hostel,,so x ramai la kwn aku nak chet...apa aku nak wat ar?????nak study pon exem dah abih tungu study persedian untuk tahun depan pulak...mmm...haah,,bla pikir2 balik adakah 'DYA' dah shat ar lepas xceden mnggu lepas arap2 dya dah ok la..nak tnya pon aku dah x dak pa dah gan dya,,jap g dya kta ku menyebok pulak...mm nak wat cam na ar,,arr x kisah la asalkan aku doakan untuk dya dan mak dya supaya cept sembuh...AMIN...ok lah yang 2 je la..ok piese yooo...wssalam...






                                         comel tak..hehehe
                                                                 saja boring....

No comments:

Post a Comment